Оплата і доставка

Оплата і доставка. Як усе відбувається?

 

1. Ви робите замовлення:

а) самостійно у нашому інтернет-магазині;
б) телефонуєте нашому менеджеру у офіс.

2. Cплатити замовлення можна:


2.1. Он-лайн, прямо на нашому сайті (для цього Вам навіть не потрібне надіслане SMS).
Це найзручніший, найшвидший і найлегший спосіб. Комісія при сплаті складе 0%.
 
2.2. Через Приват-24.
Для цього на сайті Приват-24 в горизонтальному меню виберіть «Усі послуги», потім «По Україні» і поставте відмітку навпроти «Рахунок одержувача відкритий в КБ «ПРИВАТБАНК»».
 
2.3. Використовуючи термінал оплати або касу банку.
При оплаті терміналом обов'язково вкажіть Ваше Ім'я/Прізвище та номер замовлення. Це усуне можливі затримки.
 
2.4. Накладним платежем.
При виборі цього варіанту на вказаний телефонний номер Ви отримуєте:


1. SMS-повідомлення з повною сумою замовлення(від 1 до 3-х повідомлень);
2. Після дзвінка менеджера і розрахунку вартості доставки, Вам надійде ще одне SMS-повідомлення - це передоплата за доставку Вашого замовлення до складу "Нової пошти".
Для гарантії, що при відмові від отримання товару з будь якої причини, його транспортування назад Вами буде сплачено.
 

У разі отримання замовлення у відділенні "Нової пошти" Ви сплатите за:

- несплачену частину Вашого замовлення;
- доставку до складу "Нової пошти";
- відсоток За накладений платіж "Нової поштою".
 

У разі відмови від отримання товару з якої-небудь причини:

- зворотню доставку Вашого замовлення Ви вже сплатили;
- доставку до Вашого складу "Нової пошти" Ви сплатите на місці.

 

3. Доставку ми здійснюємо компанією «Нова Пошта». Замовлення відвантажуються і відправляються:

в сезон - у будні дні;
в несезон - у вівторок і четвер.
 

Відвантаженні замовлення ми розпочинаємо лише після надходження грошей на наш розрахунковий рахунок підприємства.

4. Наші ціни завжди актуальні, а уся продукція в оптимальній кількості завжди є на складі.

5. При отриманні Вашого замовлення зі складу компанії перевізника, перевірте його за кількістю і цілісністю.

Претензії за пошкоджений або втрачений вантаж необхідно пред'явити компанії-перевізнику відразу ж на місці. Обов'язково складіть акт про отримання пошкодженої посилки або про нестачу.

6. Ми розглядаємо максимально зручні і прийнятні за вартістю види перевезення Ваших замовлень. Це може бути як попутна машина так і інший варіант.
 

Повернення товару і грошей


Я хочу повернути товар. Що робити? Приїхати за адресою м. Дніпро, вул. Дніпросталівська (колишня Винокурова) 34, по буднях з 8:00 - 17:00.
Надіслати товар нам, службами доставки Нова Пошта, Ін-Тайм, Делівері. Дані одержувача уточнюйте - зателефонувавши за телефоном 067 566 31 99 або замовивши зворотний дзвінок.
Зверніть увагу, якщо Ви вкажете в товарно-транспортної накладної послугу "зворотна доставка грошових коштів", ми не зможемо отримати Вашу посилку і Вам потрібно буде ще раз йти до відділення служби доставки і змінити умови доставки.
Якщо бажання повернути товар виникло протягом 14-ти днів після покупки і товар не був у використанні, ми повернемо Вам гроші без зайвих запитань Закон України "Про захист прав споживачів" (стаття 9).

Я хочу отримати назад гроші. Скільки мені чекати?
Відразу ж в момент звернення - ми прагнемо до цього варіанту. Менеджер оглядає товар, може прийняти моментальне рішення про повернення грошей. Максимальний термін повернення грошей - 7 днів.